Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Meest gestelde vragen

  • 1.   Hoe plaats ik mijn eerste bestelling bij 24pharma ?
  • 2.   Hoe weet ik of mijn bestelling al verzonden is?
  • 3.   Welke betaalmogelijkheden zijn er ?
  • 4.   Wat is de leveringstermijn?

FAQ Onderwerpen

  • Producten & Voorraad

    1.   Er staat geen uitleg bij een product wat nu?

    2.   Hoe weet ik of een bepaald product beschikbaar is?

    3.   Ik kan een bepaald product niet vinden, wat nu?

    4.   Ik weet niet zeker welk product ik nodig heb, kan ik hierin advies krijgen?

  • Registreren & Aanmelden

    1.   Hoe kan ik mijn klantengegevens wijzigen?

    2.   Ik kan niet meer inloggen via mijn account, wat nu?

    3.   Waarom moet ik mijn geboortedatum en geslacht ingeven?

    4.   Welke gegevens worden bijgehouden? Waarom?

  • Bestellen

    1.   Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen bij jullie?

    2.   Ik heb een kortingscode ontvangen, kan ik deze gebruiken?

    3.   Ik heb mij vergist van leveringsadres, is het nog mogelijk dit te wijzigen?

    4.   Is het mogelijk mijn bestelling nog te wijzigen?

    5.   Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder besteld heb?

    6.   Kan ik via fax of telefoon bestellen?

    7.   Wat is de status van mijn bestelling?

  • Betalen

    1.   Welke betaalmogelijkheden zijn er ?

    2.   Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?

    3.   Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?

    4.   Ik ben niet zeker dat de betaling correct afgerond werd, wat kan ik doen?

    5.   Kan ik betalen bij ontvangst van het pakket (onder rembours)?

  • Levering

    1.   Hoe weet ik of mijn bestelling al verzonden is?

    2.   Wat is de leveringstermijn?

    3.   Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan mijn thuisadres?

    4.   Ik was niet thuis op het moment van de levering, wat nu?

    5.   Ik heb betaald, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?

  • Dienst na verkoop

    1.   Ik heb een verkeerd/niet-besteld product ontvangen. Wat nu?

    2.   Kan ik een bestelling terugzenden?

  • Eerste keer bij 24pharma ?

    1.   Hoe plaats ik mijn eerste bestelling bij 24pharma ?