JavaScript seem to be disabled in your browser.
U moet JavaScript in uw browser hebben ingeschakeld om de functionaliteit van de website te gebruiken.
Vanaf €39 (via afhaalpunt)
Uw winkelwagen bevat geen artikelen.
1. Voeg een product naar keuze toe aan het winkelmandje (via de oranje winkelmandknop).
Om een product te vinden, kan je verschillende methodes hanteren :
- Je kan zoeken via de categorieënbalk bovenaan de website. Klik op een categorie, selecteer een subcategorie en bekijk de overzichtslijst van alle producten in deze specifieke subcategorie.- Gebruik de zoekfunctie van onze webshop.Je kan zoeken op productnaam, merk of trefwoord.
2. Klik rechtsonderaan in het winkelmandje op de oranje knop 'bestellen'.
3. Je komt nu terecht op de afrekeningspagina. Vul hier zorgvuldig de volgende velden in:
4. Rond je betaling af
Veilig betalen is noodzakelijk. Om die reden kan je bij 24pharma betalen via het betaalsysteem Ogone. Dit betaalplatform is veilig, kwaliteitsvol en garandeert dat uw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. 24pharma krijgt geen toegang tot uw betalingsgegevens. Uw rekeningnummer, creditcard- en/of bankaartnummer worden enkel aan Ogone getoond. Ogone geeft alleen de bevestiging van betaling door aan onze online apotheek waardoor wij uw bestelling kunnen verzenden
5. Je bestelling is gelukt! Je zal dadelijk een bevestigingsemail ontvangen.
Zodra wij je pakket overhandigd hebben aan Bpost krijg je een email met een trackingnummer. Via dit trackingnummer kan je op de website van Bpost nakijken waar je pakketje zich bevindt.
Op dit moment kan je betalen met de volgende betaalwijzes:
- Bancontact- Visa- Mastercard- Maestro- iDeal- iDeal QR- Sofort Banking- PayPal- Overschrijving
- Bestel je tijdens de weekdagen (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag of vrijdag) vóór 16u en de artikelen zijn op voorraad, dan ontvang je je bestelling de volgende (werk)dag.- Bestel je op vrijdag of zaterdag voor 9u, dan komt je pakketje aan op maandag.- Bestelt u op zaterdag na 9u of zondag dan komt uw pakketje aan op dinsdag.- Mocht er een artikel niet op voorraad zijn, houden we je zeker op de hoogte van de leveringstermijn!
1. Er staat geen uitleg bij een product wat nu?
Onze medewerkers zijn continue bezig met het aanvullen van productinformatie. We zijn echter afhankelijk van verschillende laboratoria om bijsluiters of info doorgestuurd te krijgen om toe te voegen aan onze database. Bij specifieke vragen, neem je best contact met ons op en dan geven wij je graag correct advies.
2. Hoe weet ik of een bepaald product beschikbaar is?
We gebruiken 3 kleurcodes om de voorraadsituatie weer te geven :
GROEN : Voldoende voorraad om direct te kunnen uitleveren.
ORANJE : Beperkte voorraad (1 à 2 stuks)
ROOD : Geen voorraad. Neem contact op met ons voor de levertermijn.
95% van ons gamma kan binnen de 48u verzonden worden. Indien dit niet het geval is, nemen wij contact met je op.
3. Ik kan een bepaald product niet vinden, wat nu?
Om een product te zoeken, zijn er verschillende mogelijkheden :
- Je kan zoeken via de categorieën, bovenaan in de balk. U klikt op een categorie en er verschijnen daaronder de verschillende subcategorieën. Als u denkt dat uw product daartoe behoort, klikt u op een van die categorieën en verschijnt de overzichtslijst van alles wat wij in ons gamma hebben.
- Via zoekfunctie bovenaan. U kan zoeken op productnaam of merk. U kan ook zoeken op CNK-code of een trefwoord dat is opgenomen in de omschrijving.
- Rechtstreeks op merk zoeken kan ook via Merken A-Z in de grijze balk bovenaan.
Vind je het product dat je zoekt niet terug? Geen probleem, dan kan het zijn dat het niet is opgenomen in onze catalogus. Neem dan gerust even contact met ons op en we kijken na of dit product leverbaar is.
4. Ik weet niet zeker welk product ik nodig heb, kan ik hierin advies krijgen?
Aangezien 24pharma een online apotheek is, willen wij ook hetzelfde advies geven als in een fysieke apotheek. Uw vragen staan dus vrij. Neem contact op met ons.
1. Hoe kan ik mijn klantengegevens wijzigen?
Je kan je klantengegevens wijzigen door hier in te loggen met je e-mailadres en paswoord. Ga daarna naar 'Mijn Account' > 'Account informatie' en wijzig je gegevens naar wens. Ben je klaar met het wijgigen van je gegevens, klik dan onderaan op de grijze knop 'Opslaan'.
2. Ik kan niet meer inloggen via mijn account, wat nu?
Lukt hiet niet meer om in te loggen of gewoon je wachtwoord vergeten? Probeer dan eerst even je wachtwoord te wijzigen. Dat kan via deze link
Lukt het je nog altijd niet om in te loggen na het wijzigen van je wachtwoord, neem dan contact op met onze klantendienst.
3. Waarom moet ik mijn geboortedatum en geslacht ingeven?
We hebben je geboortedatum en geslacht nodig om je zo persoonlijk mogelijk te kunnen bijstaan in jouw keuze en je te kunnen wijzen op eventuele risico's & interacties van bepaalde voorschriftvrije geneesmiddelen.
4. Welke gegevens worden bijgehouden? Waarom?
We bewaren enkel de informatie die nodig is om je te identificeren, contact met je op te nemen en je een persoonlijke service te bieden.
Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan 24pharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door de paymentprovider Ogone (Europees leider voor beveiligde online betalingen).
Alle informatie die u ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.
1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen bij jullie?
Zodra je bestelling succesvol is afgerond, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Hierin krijg je een volledig overzicht van je bestelling: bestelde producten, besteldatum, betaalwijze, factuur & leveradres.
2. Ik heb een kortingscode ontvangen, kan ik deze gebruiken?
In het afrekenscherm krijg je telkens de optie om een kortingscode in te geven in een wit balkje. Let wel op, sommige kortingscodes zijn verbonden aan voorwaarden en kunnen dus soms niet geldig zijn om die reden. Indien je een geldige kortingscode ingeeft, zal de korting onmiddellijk verrekend worden.
3. Ik heb mij vergist van leveringsadres, is het nog mogelijk dit te wijzigen?
Zolang je nog geen verzendbevestiging hebt gekregen, kan het verzendadres aangepast worden. Is je pakketje reeds vertrokken? Dan zal dit jammer genoeg niet meer mogelijk zijn.
Om deze reden is het belangrijk om dit steeds zo snel mogelijk te melden aan onze klantendienst. Op die manier kunnen zij het leveradres nog op tijd aanpassen.
4. Is het mogelijk mijn bestelling nog te wijzigen?
Eens je een bevestigingsmail hebt ontvangen, gaan onze inpakkers aan de slag voor jou. Neem je snel contact op met onze klantendienst, dan kunnen er nog wijzigingen aangebracht worden indien mogelijk.
Hoe sneller je ons contacteert, hoe groter de kans dat we je nog kunnen helpen.
5. Kan ik een bestelling plaatsen op basis van producten die ik eerder besteld heb?
Ja hoor, dat kan je gerust. Log je in in je account, ga naar 'mijn bestellingen' en klik op 'opnieuw bestellen'. Je belandt zo in het winkelmandje van je voorgaande bestelling. Dezelfde producten bestellen is dus zo gebeurd!
6. Kan ik via fax of telefoon bestellen?
Jammer genoeg is dit niet mogelijk. Bij 24pharma bestel je enkel online op de webshop die volledig geautomatiseerd is, net als het betaalproces.
7. Wat is de status van mijn bestelling?
Na het voltooien van je bestelling en betaling, krijg je van ons een bevestiging per mail. Via 'mijn account' kan je daarna de status van je bestelling opvolgen.
Wil je meer info over de levering van je pakketje? Volg dan de trackingscode die de leveringsdienst je geeft (Bpost, PostNL) om te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Voor problemen met de levering van je pakketje, mag je altijd onze klantendienst contacteren.
1. Welke betaalmogelijkheden zijn er ?
2. Wanneer moet ik betalen als ik voor bankoverschrijving kies?
We raden je aan om zo snel mogelijk over te schrijven aangezien je order pas verwerkt wordt als we de betaling correct ontvangen.
Reken op 1 à 3 werkdagen vooraleer je betaling bij ons binnenkomt. Indien we binnen de 7 dagen geen betaling ontvangen, wordt de bestelling geannuleerd.
3. Op welk rekeningnummer kan ik mijn bestelling via bankoverschrijving betalen?
IBAN : BE78 4419 0800 1186
BIC : KRED BE BB
Vermeld steeds je bestellingsnummer bij het overschrijven.
4. Ik ben niet zeker dat de betaling correct afgerond werd, wat kan ik doen?
Als je online betaling succesvol is afgerond, zal je een bevestigingsmail van Multisafepay ontvangen. Mochten er toch problemen zijn, dan neem je best contact op met onze klantendienst.
Je kan ons contactformulier invullen of bellen op het nummer+32 (0) 3 808 45 50
5. Kan ik betalen bij ontvangst van het pakket (onder rembours)?
Neen, betalen onder rembours is helaas niet mogelijk. Wij bieden wel verschillende andere betalingsmogelijkheden aan waarmee je je betaling kan afronden. (zie 'welke betaalmogelijkheden zijn er?')
1. Hoe weet ik of mijn bestelling al verzonden is?
2. Wat is de leveringstermijn?
3. Kan ik mijn bestelling laten afleveren op een ander adres dan mijn thuisadres?
Ja dat is zeker mogelijk.
Belgische klanten kunnen hun pakket laten leveren thuis , op het werk , in een postkantoor of postpunt of in een Bpack 24/ Pakketautomaat (deze automaten zijn 24u/24u open !)
Buitenlandse klanten kunnen hun pakket laten leveren thuis of op een ander adres (bv werk , vrienden , familie).
4. Ik was niet thuis op het moment van de levering, wat nu?
Niet thuis op het moment van de levering? Geen zorgen, dan laat de leveringsdienst een berichtje achter in je brievenbus waarmee je je pakketje opnieuw kan laten aanbieden voor een tweede keer. Je kan ook kiezen om je pakketje naar een afhaalpunt/postpunt/postkantoor te laten brengen.
5. Ik heb betaald, maar heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Wat moet ik doen?
Mocht je je bestelling 3 dagen na ontvangst van het trackingnummer nog steeds niet ontvangen hebben, contacteer dan onze klantendienst. Zij zullen je zo goed mogelijk proberen verder te helpen.
Als je betaald hebt via overschrijving, kan het enkele dagen duren vooraleer het bedrag op onze rekening staat. Nadat wij je betaling ontvangen hebben, sturen we je een bevestigingsmail van ontvangst. Reken op een totale verwerkingstijd van 3 à 5 werkdagen in dit geval.
1. Ik heb een verkeerd/niet-besteld product ontvangen. Wat nu?
Een verkeerd product ontvangen? Dat is zeker niet de bedoeling. Neem meteen contact op met onze klantendienst en we proberen een oplossing te vinden voor jou.
2. Kan ik een bestelling terugzenden?
Belangrijk: Geneesmiddelen, medische hulpmiddelen en babyvoeding kunnen bij wet niet worden teruggenomen.
Voor alle andere artikelen heb je vanaf de dag van ontvangst 14 kalenderdagen de tijd om terug te zenden indien alles zich bevindt in originele, onbeschadigde en ongeopende verpakking. De verzendkosten voor retour zijn ten uwe laste.
Wij betalen je order terug met uitzondering van de verzendingskosten (tenzij wij verantwoordelijk kunnen gesteld worden voor de retour).
1. Hoe plaats ik mijn eerste bestelling bij 24pharma ?
Wij gebruiken cookies om jouw shopervaring gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.