Vóór 16u besteld, morgen bezorgd
Gratis bezorging vanaf 59€
Meer dan 350 merken
Erkende Drogist

FAQ

Registreren & Aanmelden

  • Hoe kan ik mijn klantengegevens wijzigen?

    Je kan je klantengegevens op elk moment wijzigen door in te loggen met je e-mailadres en wachtwoord. Ga daarna naar 'Mijn Account' > 'Account informatie' en wijzig je gegevens naar wens. Ben je klaar met het wijzigen van je gegevens? klik dan onderaan op de groene knop 'Opslaan'.

  • Ik kan niet meer inloggen via mijn account, wat nu?

    Probeer eerst even je wachtwoord te wijzigen (login > 'wachtwoord vergeten?). Lukt het daarna nog steeds niet om in te loggen, neem dan contact op met onze klantendienst. Zij helpen je graag verder.

  • Waarom moet ik mijn geboortedatum en geslacht ingeven?

    We hebben je geboortedatum en geslacht nodig om je zo'n persoonlijk mogelijk advies te geven bij de keuze van specifieke producten of geneesmiddelen. Zo kunnen we je wijzen op eventuele risico's en interacties van bepaalde voorschriftvrije geneesmiddelen.

  • Welke gegevens worden bijgehouden? Waarom?

    We bewaren enkel de informatie die nodig is om je te identificeren, contact met je op te nemen en je een persoonlijke service te bieden.

    Er wordt geen enkele bankinformatie overgemaakt aan 24pharma (kaartnummer, geldigheidsdatum, cryptogram...). Enkel het betalingsakkoord wordt ons overgemaakt door de paymentprovider Multisafepay (Europees leider voor beveiligde online betalingen).

    Alle informatie die je ons verstrekt, wordt gecodeerd volgens het SSL-protocol.

Terug naar overzicht